Ignasi Morató

[CAT]
Dedicat al camp de l’arquitectura i el disseny d’interiors i amb experiència professional en el sector del disseny d’espais comercials i les instal·lacions efímeres.

Ignasi es dedica entre altres coses a dibuixar sobre qualsevol superfície; entre els seus coneguts és mítica la seva col·lecció de quaderns i llibretes. Llibretes grans, petites o mitjanes que omple de dibuixos de manera compulsiva, ja sigui amb retolador, llapis, bolígraf, aquarel·la o qualsevol altra tècnica que li permeti expressar-se i explicar-se.

I si les llibretes estan plenes o no disposa de cap a mà sol treballar sobre qualsevol superfície apta per al dibuix: l’etiqueta d’una peça, el cartró del pack de cerveses, un full en blanc, l’embolcall d’una rajola de xocolata …

La seva vida (i el seu futur) es debat entre el dibuix o la pintura, entre la docència o l’activitat professional, entre l’art o les dones, entre el barri o la ciutat. Ni tan sols ell mateix sap quina serà la seva elecció però de moment ens deixa el seu treball; per expressar-se i explicar-se, perquè mirem i intentem penetrar en el seu món.

 

Ignasi Morató

[CAST]
Dedicado al campo de la arquitectura y el diseño de interiores y con experiencia profesional en el sector del diseño de espacios comerciales y las instalaciones efímeras.

Ignasi se dedica entre otras cosas a dibujar sobre cualquier superficie; entre sus conocidos es mítica su colección de cuadernos y libretas. Libretas grandes, pequeñas o medianas que llena de dibujos de manera compulsiva, ya sea con rotulador, lápiz, bolígrafo, acuarela o cualquier otra técnica que le permita expresarse y explicarse.

Y si las libretas están llenas o no dispone de ninguna a mano suele trabajar sobre cualquier superficie apta para el dibujo: la etiqueta de una pieza de ropa, el cartón de un pack de cervezas, una hoja en blanco, el envoltorio de una pastilla de chocolate…

Su vida (y su futuro) se debate entre el dibujo y la pintura, entre la docencia y la actividad profesional, entre el arte o las mujeres, entre el barrio o la ciudad. Ni siquiera él mismo sabe cual será su elección pero de momento nos deja su trabajo; para expresarse y explicarse, para que lo miremos e intentemos penetrar en su mundo.

Anuncios

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión /  Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión /  Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión /  Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión /  Cambiar )

w

Conectando a %s