David Torrents

[CAT]
Dissenyador multidisciplinari especialitzat en projectes comercials i no comercials, sovint relacionats amb l’àmbit de la cultura.

Graduat per la Gerrit Rietveld Academie (Amsterdam) i la Facultat de Belles Arts de la Universitat de Barcelona, també va estudiar a Elisava i abans d’iniciar el seu propi estudi l’any 2002 va treballar a Amsterdam, Budapest i diversos estudis i agències de Barcelona.

Sense desmerèixer el seu treball professional, el motiu pel qual participa en aquesta exposició és el seu interès en el cartell com a mitjà de comunicació en l’actualitat. A través dels seus projectes Pirulí, Pirulón, Pirulero o Polster, David analitza els canvis produïts a la societat, a la ciutat i en els canals de comunicació actuals respecte a l’ús del cartell. Per aixó considera que el cartell està gairebé mort i lluita dia a dia per evitar la seva completa extinció.

Recomanem llegir atentament el text I si li importés a algú la nostra opinió? i a seguir l’evolució de la seva croada per evitar la desaparició del cartell dels nostres carrers i les nostres vides.

Web

David Torrents

[CAST]
Diseñador multidisciplinar especializado en proyectos comerciales y no comerciales, con frecuencia relacionados con el ámbito de la cultura.

Graduado por la Gerrit Rietveld Academie (Amsterdam) y la Facultad de Bellas Artes de la Universidad de Barcelona, también estudió en Elisava y antes de iniciar su propio estudio el año 2002 trabajó en Amsterdam, Budapest y diversos estudios y agencias de Barcelona.

Sin desmerecer su trabajo profesional, el motivo por el que participa en esta exposición es su interés por el cartel como medio de comunicación en la actualidad. A través de sus proyectos Pirulí, Pirulón, Pirulero o Polster, David analiza los cambios producidos en la sociedad, la ciudad y los canales de comunicación actuales respecto al uso del cartel. Por eso considera que el cartel esta casi muerto y lucha día a día para evitar su completa extinción.

Recomendamos leer atentamente el texto I si li importés a algú la nostra opinió? y a seguir la evolución de la su cruzada para evitar la desaparición del cartel de nuestras calles y nuestras vidas.

Web

Anuncios

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión /  Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión /  Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión /  Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión /  Cambiar )

w

Conectando a %s